Összes oldalmegjelenítés

2017. május 8., hétfő

Mi jár a fejemben?
Koromnál fogva, a mai aktualitás alapján, a 60-as évek.
ÉRETTSÉGI.
1969
ÉN.
No meg (ilyenek voltunk)

https://www.youtube.com/watch?v=POaaw_x7gvQ

BIZONY.
De nekem itthon kellett megfelelnem.
BIZOTTSÁG előtt.
JELENTEM
KITŰNŐ
a végeredmény.
Hiába a sok egyetem, sok tanfolyam, doktori cím, meg minden.
ERRE VAGYOK A LEGBÜSZKÉBB:
Embert próbáló, és embert faragó.
Nem megy "kisújjból".
KEDVESEIM.
TI MINDNYÁJAN!
KÜZDJETEK.
MUTASSÁTOK MEG, HOGY IGEN IS ÉRETTEK VAGYTOK.
A MAGYAR sem volt egyszerű.
Megküzdöttem vele.(Átnéztem, mint érettségiző)
Holnap matek.
PADLÓRA.
LENYOMNI
Én veletek vagyok.
És nem csak én, hanem az egész magyar nemzet.
Itthon és külhonban.
Tudjuk, hogy TUDTOK.
Ti vagytok a jövő, és bízunk bennetek.
Nos akkor
HAJRÁ!!!!

A barátokra lehet számítani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése