Összes oldalmegjelenítés

2017. szeptember 24., vasárnap

CSEND

Bizony CSEND.
Amikor bármi van körülötted, nem hatol el hozzád, csak a NÉMA csendet hallod a füledben és a lelkedbe,
AZ A CSEND.
NÉMASÁG, mely körülvesz.
Simon and Gardfunkel

Silence Of Sound. (A csend hangjai)


https://www.youtube.com/watch?v=--DbgPXwLlM



Ja és mindkét nyelven:
http://www.magyar-dalszoveg.hu/lyrics/simon-and-garfunkel-the-sound-of-silence-wednesday-morning-3-am

Nemrég még gyermek zsivaj, barátok lármája, az edények csengése, a kocsma zizegése, hangoskodása vett körül.
Most CSEND van.

What the matter with You?
Nothing. But Peace and Quiet.

Semmi. Béke és Nyugalom,
csak a CSEND.


"Körülöttem nagy a csend,
Megvallom őszintén nehezen viselem.
Magamra maradtam egyedül,
Amit felépítettem a semmibe repült.

Mikor sorsom építettem, én is ott voltam,
Valószínű hogy hibáztam.
Nem tudom, hogy kitüntetés-e, vagy büntetés ez a CSEND?
Csak azt tudom, hogy nehezen viselem.

Ebben a "süketségben",
azért van egy kapaszkodóm,
A Szeretteim, a családom

Nos, jobb ha CSENDBEN maradok
És szép CSENDESEN elvonulok."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése