Összes oldalmegjelenítés

2016. március 25., péntek

EGYÁLTALÁN NEM KEDVES MERKEL ASSZONY! (MIGRÁCIÓ)

EGYÁLTALÁN NEM KEDVES
MERKEL ASSZONY!

Ami Hitlernek nem sikerült, azt Ön roppant hatékonyan, értsd költségkímélően, nagyszerűen meg fogja valósítani. No nem világméretekben, pusztán csak Európát illetően, de eddig eléggé eredményesen.
GYERTEK, csak GYERTEK kedves "üldözött, ellehetetlenített" MIGRÁNSOK!
NÉMETORSZÁG szeretettel vár mindnyájatokat. Mi vagyunk a TI átmeneti, meleg, szeretetteljes, gondos ÁTMENETI HAZÁTOK.
Természetesen tudomásul vesszük, hogy nem mi vagyunk a CÉL országotok, de segítünk abban, hogy egész EURÓPÁT elfoglaljátok. No "ügyesen". Persze akinek van kedve, maradhat itt is (Németország), hisz olcsó, viszonylag képzett munkaerőként, szívesen látunk.
Nos igen. Ehhez Hitlernek fegyver kellett. Hadsereg.
Önnek meg egyszerű "mellbedobás".
Hogy Brüsszelt, az ÚNIÓ Fellegvárát, Központját "szarrá rombolják"?
A Szövetségesek Drezdát is a föld színével tették egyenlővé, érthetetlen okból, hisz ott nem volt, a hadi potenciál szempontjából, SEMMI.
De én jártam ott a 80-as években, és csak azt tudtam mondani, hogy "GYALÁZAT."
Brüsszelt, mint ÚNIÓ persze én is szívesen "SZARRÁ" rombolnám, mint "INTÉZMÉNYI UNIÓS" rendszert.
No de ártatlan EMBEREKET!!??
MERKEL Asszony?
Ön tisztában van a felelősségével?
Tudja, hogy a MI (EURÓPA)  "F..."-al veri a csalánt?
Emberéletekkel, ÁRTATLAN EMBERÉLETEKKEL játszik?
Én MAGYAR vagyok.
A felelős MINISZTERELNÖKÜNK Orbán Viktor időben szólt.
Ha oda figyeltek volna, ezek az ártatlan emberek még mai is köztünk lennének.
A HALÁLUK, az Ön és az egész ELBASZOTT (Ez az én Blog-om, azt és úgy írok, ahogy akarok.) ÚNIÓ lelkén szárad!!!
SZÉGYELLJÉK MAGUKAT!
Nem fogják megúszni!
A mi URUNK, a TEREMTŐ, a mi hitvallásunk szerinti ISTENÜNK, már meghozta
ÍTÉLETÉT.
Az Ön és társai sorsa itt, a MEGVETÉS, amott a POKOL MÉLYSÉGES BUGYRA!
Kedves Olvasó!
Mondhatod, hogy engem a "gyűlölet, a megvetés" vezérelt e sorok írásakor.
LEHET.
De TUDJÁTOK.
Belül egy végtelen elkeseredettség, és fájdalom az, ami az esetleg nem méltó fogalmazást, kifejezést vezérelte.
SAJNÁLOM.
Ide teszek, még egy LINK-et.
Lehet ettől sem lesztek elragadtatva.
Ébredj-Magyarorszag

NO azért!
Áldott Boldog Békés Húsvéti Ünnepeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése